NOWE MENU

czwartek, 28 grudnia 2017

Mod po za tym #2

Cześć
Dzisiaj nowy post z serii "Mod po za tym". Będzie trochę sylwestra oraz tematyka świąteczna. Zaczynajmy😃
 Sylwestrowy pakiet sukienek
 W tym pakiecie są 3 sukienki
Wszystkie trzy bardzo mi się podobają, i nie mam swojej ulubionej. A wam która najbardziej przypadała do gustu.?? Przycisk dowland znajduj się na końcu strony.      
😊

Top cold shoulder
Dużym atutem tego topu jest na pewno szeroka gama kolorystyczna. Dla mnie ślicznym akcentem są te kwiatki/roślinki, u góry bluzki.
Z tego zdjęcia wynika, że to body. Nie wiem na pewno, jeszcze nie testowałam.
 

Moim zdanie ten naszyjnik, jest bardzo dziewczęcy i delikatny.
Jak dla mnie będzie idealny do jakiejś wiosennej stylizacji. Ma drugim zdjęciu widać, że mamy do wyboru jeszcze wersje z srebrnym łańcuszkiem.

 Zestaw świąteczny dla zwierząt
Wydaje mi się,że mój komentarz jest tu zbędny. Po prostu samo słodycz. W skład zestawu wchodzi: Legowisko, miska oraz dwie zabaweczki. Powiedzcie czy to nie urocze?

Body z rozcięciem 
To body, idealnie komponuje się i spodniami i z spódnicom. Na pewno ślicznie by wyglądało z złotym naszyjnikiem.😊 
Geometryczne leginsy
To co jest w tych leginsach niesamowite to, że mają aż CZTERDZIEŚCI różnych kolorów. I nie jest to sam kolor, karzy to też osobny wzór. Na pewno urozmaicając sportowy strój. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz