NOWE MENU

sobota, 8 lipca 2017

Ugotujmy - poznajmy uczestnczki - Anni

Cześć
Poznamy nową uczestniczkę ugotujmy. NIE mam linków do modów. Mody zbieram mod roku i nie jestem w stanie znaleźć linków. Dziś poznamy Anni, ona uwielbia kolor różowy.
 Fryzura to różowe warkocze zaplecione z tyłu głowy. Niebieskie oczy. Jak zauważyliście dosyć często daje, spodnie są natomiast z miejskiego życia.








Zastanawiam się czy  gdzieś już dawałam tą bluzkę. Spodnie pojawiały się już kilka razy. 

Piżamka jak mówiłam ma wiele kolorów wiec teraz wygląda zupełnie inaczej.








Aa zapomniałam o oficjalnym.
 Tu jest łososiowa sukienka.


Imprezowa sukienka jest śliczna. Jednak nie rozumiem tego wycięcia. 
https://www.thesimsresource.com/downloads/details/category/sims4-clothing-female-teenadultelder-everyday/title/s4-cut-out-mini-dress/id/1380421/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz