NOWE MENU

środa, 5 lipca 2017

Mod po za tym #1

Cześć
Ta seria będzie bardzo spontaniczna, bez określonego dnia w którym ma się pojawić. Nie porównujcie jej do moda dnia, może się wydawać, że są podobne a niemal identyczne, ale to tylko pozory. Mod po za tym będzie się pojawiał wtedy kiedy błądząc po tsr będę znajdywała jakieś fajne mody, które na chwile obecną nie mam gdzie włożyć, ale będę chciała je pobrać, i żeby potem nie było pytań w stylu *skąd te buty*, *jaki link do bluzki* stworzyłam te serie. Jak użyje rzeczy pokazane w tej serii odeśle was do danej części. Bo do fryzury którą pobieram dziś za tydzień nie znajdę linka. Miłego czytania!
   Pierwszy mod to adidasy w 3 kolorach czarny, niebieski, zielony. Buty są na platformie (chyba tak się to nazywa). Powiem wam że to mój ulubiony artysta butów.
http://www.thesimsresource.com/downloads/1381492    
Drugi jest septun, jest naprawdę prześliczny a po za tym jest od niesamowitej autorki. Mi najbardziej podoba mi się ten blado niebieski wygląda jak opal.http://www.thesimsresource.com/downloads/1304435
Na czarnym pasku jest jej nazwa. 
   
Jako trzeci mod mamy, jeansy z dziurami. Są miej więcej za kolana, mają wiele kolorów. Mało jest spodni o tej długości. Jak na razie dobrze się prezentują. http://www.thesimsresource.com/downloads/1381856
Teraz fryzura od tej samej autorki co septun. Nie wiem jak wam ale wprost urzekło mnie to ombre. Wszystkie jej włosy są bardzo dopracowane, jako ciekawostkę wam powiem, jest polką. Kto by się spodziewał że mamy takich świetnych moderów.

To wszystko na dziś do napisania
Ola 💜  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz