NOWE MENU

sobota, 1 lipca 2017

Koniec 7 toddler chelenge

  Cześć😭

Nie przewidzieliście się to koniec, kiedy zaczęłam grać do dzisiejszego posta, wyszłam zrobić sobie kanapkę, nie włączyłam pauzy przez co opieka społeczna zabrała Rufusa 😖😱. Ta seria nie zdążyła się tak naprawdę zacząć, a już poległam. Dla tego razem z Rafałem ustaliłam że obie serie przedstawione w ankiecie, zostaną zrealizowane. Jedna przez mnie a druga poprowadzi Rafał, jednak jeszcze nie zadecydowaliśmy kto ma poprowadzić którą. Posty z tej serii będą się pojawiały w te same dni co 7 toddler chelenge. Pierwszy post pojawi się wtedy kiedy razem z Rafałem podejmiemy decyzje którą serie mam poprowadzić.

Pisała Ola💜        

1 komentarz:

  1. Droga Olu! Mogłaś nie zapisać gry, masakra. NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ, ŻE TO KONIEC!!! To nie fer. Moim zdaniem powinnaś zacząć tą serię jeszcze raz. ~Rafał

    OdpowiedzUsuń