NOWE MENU

poniedzia艂ek, 19 czerwca 2017

PRZEPRASZAMY ZA BRAK POST脫W! 馃槦

Witajcie! 馃槙
Jak na pewno wiecie rozpoczyna si臋 okres wakacyjny i ja z Ol膮 wyje偶d偶amy. Oli nie b臋dzie pierwszy tydzie艅, a mnie nie b臋dzie trzy tygodnie. Wi臋c nie piszcie: "Dlaczego nie ma post贸w!!!??", bo jak ka偶dy chcemy odpocz膮膰 od m臋cz膮cej szko艂y. Ca艂y rok ostro pracowali艣my. Teraz posty nie b臋d膮 pojawia膰 si臋 jak w rozk艂adzie post贸w. Przykro mi. Jednak mam plus! Jeszcze w wakacje do艂膮czy do nas Milena! B臋dzie ona pisa膰 bloga razem ze mn膮 i z Ol膮! B臋dzie super! Na szcz臋艣cie jeszcze w tym, ostatnim tygodniu roku szkolnego (lu藕ne lekcje, materia艂 przerobiony) do pi膮tku mo偶ecie si臋 cieszy膰 ostatnimi (przed wakacjami oczywi艣cie) postami. Dzi臋kuj臋 za wszystkie ods艂ony, komentarze i u艣miechy podczas czytania post贸w naszego bloga. Do jutra!
Pisa艂 Rafa艂 馃挌馃惡

1 komentarz:

  1. Oczywi艣cie kiedy mnie nie b臋dzie Rafa艂 b臋dzie pisa艂 swe posty a kiedy a kiedy on wyjedzie to ja b臋dzie pracowa膰 normalnie wi臋c si臋 nie b贸jcie nie b臋dzie dwu miesi臋cznej przerwy 馃榾 ps pisz臋 ten komenta偶 z innego konta gogle Ola

    OdpowiedzUsu艅